
S.A.I. Raiffeisen Asset Management S.A. Contact
Calea Floreasca, Nr. 246D, Et. 2, Sector 1, Bucuresti, Cod 014476
Tel: 021 306 17 11
Detalii societate
S.A.I. Raiffeisen Asset Management S.A.
Sediu: Calea Floreasca, Nr. 246D, Et. 2, Sector 1, Bucuresti, Cod 014476
Tel: 021 306 17 11
Fax: 021 312 05 33
E-mail: office@raiffeisenfonduri.ro
Web-site: www.raiffeisenfonduri.ro
Inregistrata la ORC cu Seria B, Nr. 0830321/08.11.2005
CUI: RO18102976
Nr. de ordine in Registrul Comertului: J40/18646/04.11.2005
Autorizata de A.S.F. Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare prin Decizia nr. 432/08.02.2006 si inregistrata sub numarul PJR05SAIR/400019 din 08.02.2006.
Autorizata de catre A.S.F. Sectorul Pensii Private prin Decizia nr. 43/13.07.2007 si inregistrata sub nr. SAI-RO-18115413.
Inregistrata de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal cu nr. 4112
Cont: RO52RZBR0000060007226927 - Raiffeisen Bank
Opinia ta conteaza
Pentru inregistrarea unei "Sugestii" sau a unei "Sesizari / Reclamatii" online te invitam sa completezi formularul de mai jos si sa mentionezi cat mai multe detalii. Aceasta sesizare va fi trimisa in atentia S.A.I. RAIFFEISEN ASSET MANAGEMENT S.A., administrator de fonduri de investitii.
Formular înregistrare sesizări
Intrebari, propuneri, sesizari, reclamatii?
Te asiguram ca sesizarea ta va fi analizata de catre S.A.I. Raiffeisen Asset Management S.A. Daca detii documente relevante pentru solutionarea sesizarii tale te rugam sa atasezi copii ale acestora. Este posibil ca analiza unor sesizari complexe sa dureze o perioada de timp mai indelungata, in functie de complexitatea lor.Te informam ca reclamatiile primite sunt analizate de reprezentantul compartimentului de control intern si discutate cu reprezentantii departamentului din cadrul societatii caruia ii este adresata sesizarea (daca este cazul).
Societatea isi rezerva dreptul de a contacta direct clientul in cazul in care are nevoie de informatii suplimentare pentru intelegerea cazului. Termenul de solutionare este intrerupt pana la primirea informatiilor suplimentare.
Vei primi raspuns prin modalitatea aleasa sau, in cazul in care nu ai specificat modalitatea de primire a raspunsului, raspunsul se va transmite prin modalitatea in care a fost primita sesizarea.
Te rugam sa parcurgi Documentul informativ privind procedura de solutionare a petitiilor
Solutionarea Alternativa a Litigiilor (SAL-FIN)
Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a infiintat SAL-FIN, o entitate de solutionare alternativa a litigiilor care are competenta, organizeaza si administreaza proceduri SAL prin care se propune sau se impune (dupa caz) o solutie partilor implicate.Misiunea SAL-FIN este de a organiza solutionarea extrajudiciara a litigiilor financiare non bancare in materie de consum, interne si transfrontaliere, prin colaborarea cu experti in domeniul financiar non bancar, in mod echilibrat, intr-un termen rezonabil si fara costuri pentru consumator, in functie de procedura aleasa de parti si pot propune sau impune o varianta de solutionare a litigiului.
Orice investitor are dreptul de a se adresa SAL-FIN, in conformitate cu dispozitiile Regulamentului ASF nr.4/2016 privind organizarea si functionarea Entitatii de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar non bancar si a OG nr.38/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti.Pentru mai multe informatii despre SAL-FIN puteti accesa www.salfin.ro.
Procedurile de solutionare SAL-FIN: